Monday, July 30, 2007

Rretorn de Firenze

Hola a tots!!!!
Bé, a la darrera entrada al blog us vaig explicar que marxava sis dies de vatge cap a terres Italianes. Doncs.... ja he tornat. Què dir-vos de Florència que no hagiu sentit abans??? Doncs que és una ciutat maravellosa, tot el què penseu o us han dit es pot quedar curt. És una ciutat que rebossa art pels 4 cantons, la gent és maravellosa i l'encant de cada raconet és innoblidable.
El gran Duomo davant meu em va deixar sense paraules, la Piazza della Signoria es va fer assistir cada tarda a relaxar-nos i a comentar que tal havia anat el dia, el PonteVecchio ens va oferir unes de les millos postes de sol que mai havia pogut contemplar, la ciutat de Siena ens va traslladar al segle XI sense cap mirament i la torre de Pisa ens va deixar amb la boca oberta. El David de Miquel Angel em va cautivar mes de mitja hora ak seu davant.... la seva perfecció, la seva bellesa em feia que no pogues desenganxar la meva vista d'ell.... simplement em vaig enamorar d'un tros de marbre que sembla que d'un moment a un altre digués de posar-se a caminar. La Venus i la Primavera de Botticelli en els Uffizi em van fer canviar d'opinió i tb em van fer estar una bona estona al seu devant... increïblement grans, increïblememnt perfectes.... una passada....
Podria tirar-me hores i hores parlant de Florència, de tot el que he vist, de tot el que he viscut... però.... no acabaria mai....
Poso unes quantes fotos pq pogueu veure alguns indrets dels que vam visitar però tot hi aixi us deixo un link amb unes quantes fotos (Ni molt menys hi ha les 1300 fotos que he fet en aquests 6 dies) pq les pogues disfrutar: www.flickr.com/photos/gloribas (Album Firenze 2007)
Molts petonets!!!!


Ponte Vecchio (Glo, Miri, Marc)
Portes del Baptisteri

Adalt de la cupula del Duomo de Brunelleschi (Laura, Glo, Miri, Marc)

Piazza Il Campo (Siena) (Glo, Laura i Miri)


Torre de Pisa (Laura, Marc, Glo, Miri)

No comments:

Post a Comment